Rekrytori järjestettiin Tampereen Tullintorilla 20. syyskuuta.

Rekrytori esitteli tuhansia työpaikkoja – jo yli 100 000 kävijää

Suomen suurin rekrytointi- ja koulutustapahtuma Rekrytori järjestettiin Tampereen Tullintorilla 20. syyskuuta. Rekrytorin avasivat presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio.

Suurtapahtuma esitteli päivän aikana tuhansia työpaikkoja ja lukuisia opiskelu- ja harrastusmahdollisuuksia. Tapahtuman CV-videobaarissa kävijät saivat mahdollisuuden tehdä minuutin mittaisia esittelyvideoita itsestään. Pikarekrykierrokset auttoivat työnhakijoita ja työnantajia löytämään toisensa.

Rekrytapahtumia on järjestetty Suomessa vuodesta 2008 lähtien. Helmikuussa 2017 tapahtumat ylittivät 100 000 kävijän rajan. Viime syksyn tapahtumassa kävi Rekrytorin tiedotuksen mukaan 16 000 osallistujaa.