Moreeni-lehdessä koris huumaa ja puutarha lumoaa

Uusimmassa numerossa Moreenin toimittajat tutustuvat koripallojunnuihin, avaruusrekkaan, siirtolapuutarhan lapsiperheisiin ja keramiikkitöihin.

Moreeni-lehti on ilmestynyt. Uusimmassa numerossaan Moreeni kertoo muun muassa sen, miten koripallon suosio harrastuksena on viime vuosina kasvanut ja kuinka lapsiperheet ovat löytäneet siirtolapuutarhoista pakopaikan arkeensa. Lisäksi Moreenissa tutustutaan rakenteilla olevaan allianssimallin hyvinvointikeskukseen, sketsivideoistaan tunnettuun Blokess-kolmikkoon, Tampereella poikenneeseen avaruusrekkaan ja Instaan kelpaavaan keramiikkaan.

Moreeni on Tampereen yliopiston toimittajakoulutuksen viikkolehti. Tampereen toimittajakoulutuksella on ollut säännöllisesti ilmestyvä julkaisu vuodesta 2002 lähtien.